Sunday 8 August 2021

NEFTI 20th Anniversary On The Decks (28th August @ SODA Underground Stage - Lodz/PL)

 


The ultimate Nu-Rave king Nefti from Lodz in Poland is celebrating his 20 years on the decks this year, starting back then from 2001 Radio Lodz's "Nocny Trans" show and counting from that time countless of gigs and plenty of quality releases.
Nefti is one of the most indispensable stalwarts of the Hardcore Breaks scene and is definetely a key player to our scene, moreover one of the best DJs out there.
On 28th August, he celebrates his 20th anniversary behind the decks and in front of the masses and calls every single party head and raver to join in. This event will take place in SODA Underground Stage in Lodz and Nefti will be accompanied by friends DJs, MCs and crews on a night that is expected to be unforgettable.


Following up his heartful message to all Polish crew, as stated on his facebook page:

"Zapraszam Was serdecznie do klubu Soda Underground Stage, gdzie 28.08. odbędzie się impreza z okazji mijających 20 lat odkąd mam możliwość dla Was grać.
Przez te 20 lat mieliście okazję usłyszeć mnie w wielu miejscach w Polsce i na świecie, czy to jako support do zagranicznych gwiazd sceny rave / breakbeat / drum'n'bass, czy to czasem również w roli headlinera.
Swoje pierwsze kroki na scenie miałem okazję stawiać dzięki załodze Preludium i przy ich ogromnym wsparciu jako 14 letni ówcześnie małolat. Za co w tym miejscu chciałbym im ogromnie podziękować.
Sety grane na żywo w Nocnym Transie w Radio Łódź, czy możliwość zagrania na ciężarówce podczas parady oraz setek imprez klubowych były wtedy marzeniem, które się spełniło.
Nie sposób też nie wspomnieć o Demoscenie Nocnego Transu, gdzie mogliście posłuchać oraz ocenić moje wczesne produkcje muzyczne.
Konkurs Made In Poland był kolejnym i znaczącym krokiem naprzód, gdyż to tam tak naprawdę doceniliście moje produkcje za co dzięki Wam, słuchaczom i imprezowiczom, dostałem Nagrodę Publiczności!
To tam poznałem osobiście jednych z najlepszych polskich producentów muzyki drum & bass
Ukłony dla tych producentów, którzy w późniejszym czasie na forum oraz osobiście, dawali mi cenne wskazówki, co można zrobić lepiej i jak to zrobić ;)
Wytężona praca nad osiągnięciem możliwie jak najwyższej jakości produkcji przyniosła efekty i moją pierwszą EP w Tornado Records, za co jestem wdzięczny Marcinowi, bo to w późniejszym czasie pozwoliło dotrzeć do szerszej rzeszy odbiorców z całego świata.
W międzyczasie spędziłem chwilę współpracując z Fonoteką, który to skład też bardzo gorąco pozdrawiam.
W 2009 powstało Intensive Recordings, gdzie oprócz swoich produkcji miałem i dalej mam zaszczyt wydawać dużo utworów pochodzących głównie (lecz nie tylko) od polskich producentów.

Ogromne podziękowania za zaufanie oraz za świetny materiał do wydawania należy się w tym miejscu wszystkim producentom ze stajni Intensive, ale jest ich zbyt wielu, żeby wszystkich tu wymienić i nikogo nie pominąć, także szacunek dla Was wszystkich.
Pianoholix... cóż, od początku działaliśmy z wielką pompą w breakbeatach oraz ich różnych odmianach i tak było przez długi czas, za co też z mojej strony należą się podziękowania dla reszty składu, bo zagraliśmy wspólnie wiele bardzo udanych imprez i nie tylko!
Od 2020 dołączyłem do mega pozytywnego składu kochających drum'n'bass wariatów, jakimi bez wątpienia są chłopaki z Bassement Crew!!!
Dawno nie poznałem tak przesyconych pozytywną energią ludzi, którzy swoim zapałem teraz motywują mnie do dalszego działania!
Jesteście Wielcy!
Podsumowując...
Ten czas dał mi dzięki Wam (słuchaczom, dj-om, producentom, artystom) wiele najlepszych w życiu wspomnień, ale też pozwolił się rozwinąć i zdobyć doświadczenie tak na scenie, jak i w studio czy też od strony technicznej.
Na imprezie z racji ograniczonego czasu zagra jedynie skromny odsetek ludzi, których chciałem zaprosić, a z którymi przez lata miałem okazję w większym lub mniejszym stopniu współpracować.
Chciałbym zaprosić wszystkich, ale trzeba by wtedy zrobić festiwal na 5 scen, a mamy tylko jedną tej nocy ;)

Dlatego też będzie mi niezmiernie miło, jeśli wspólnie ze mną i moimi gośćmi, zaszczycicie nas wszyscy tej nocy swoją obecnością!
Do zobaczenia 28.08. w klubie SODA
Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam." - Nefti



LINEUP


Dj's:

Nefti - Intensive Recordings / Bassement Crew
Yabol - Perkussiv / Hidden Noises
Greg Sin Key - Intensive Recordings / Positive Formation
Lunatic - Hypodermic / Obsessive Sound
Alien - Fonoteka
Atmosphere - Kettle Drum
Akira - Sonic Nation
Beny - Bassement Crew
Drumy Bear - Bassement Crew
ArTe - Bassement Crew
Qrczak - Bassement Crew


Mc's:

Akira - Sonic Nation
Ozon - Bassement Crew
Outsider - Bassement Crew
Sardyn - Pianoholix
Graba - Independent




Event Link:
https://www.facebook.com/events/1310783302657435/

 



NEFTI

No comments:

Post a Comment